طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

باز هم برای تو می نویسم

خدا

 

باز هم برای تو می نویسم

باز هم در سکوت تنهایی خودم

در شبی پر از نشانه های عاشقی

از تو و برای تو می نویسم

دلم بهانه تو را می گیرد

دستانم گرمی دستانت را

و چشمانم دیدن عشقی را  که فقط در برق چشمان تو می بیند، می خواهد

باز هم می خواهم به دنیای خودم بروم

دنیایی که فقط من و تو در آن هستیم

دنیایی که ما تنها در آن زندگی می کنیم

دنیای ما شاید کوچک باشد

ولی چیز های را در آن دارم

که در دنیای بزرگ هیچ کس دیگری پیدا نمی شود

در آن جا همه چیز رنگ عشق دارد

تمام کوچه ها و معابر آن بوی عشق دارد

عشق تو را بر سر دروازه آن نوشته ام

پایه های عمارت عشق تو را در آن دنیا چنان محکم بنا نهاده ام 

که هیچ تزلزلی در آن راه ندارد

باز هم از تو می نگارم

آن قدر که همه وجود من عطر عشق تو بگیرد

آه اینک بوی خوش عاشقی را حس می کنم

گویی اینک تو با منی

این جا و در کنار من

و من با همان نگاه معصومانه عاشق

به تو می گویم:

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد