طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

کلیپ زیبای از نویسنده وبلاگ

http://www.2shared.com/fadmin/3629113/78a62978/09179738572.3gp



لینک دانلود کلیپ

عکس مدیر وبلاگ و خلاصه زندگینامه اش

بسمه تعالی

 

سلام دوستان  عزیز و گرامی  اینجانب  اشکان  محمدی  با  تمام  وجود سعی  و تلاش خودم

 

 

را  میکنم تا شما عزیزان را  راضی  نگهدارم  هدف من از وبلاگ ساختن  این است که من

 

بتوانم  هر چه در دل  خود دارم بر روی صفحه آن را  پیاده کنم تا شاید مطالب من بدرد بقیه

 

هم  بخورد .

 

خلاصه  این که  من اشکان. عرشیا .کاظم .کامی .مرتضی  .هستم  اشکان  اسم من نبود بلکه

 

یکی از دوستهای خوب من این  اسم را برای من نهاد .اما عرشیا من را  دانیال  عرشیا صدا

 

میزد به هم علت هم  همه  من را عرشیا میگوییند . اما کامی و مرتضی  یکی  بود که خیلی

 

من  او را  دوست داشتم  او بخاطر  اینکه به این دو اسم علاقه زیادی داشت و من را هم

 

خیلی  دوست داشت  . من را کامی بعضی موقع ها  مرتضی  میگویید . من 17سال دارم

 

ساکن  بوشهرم رنگ دلخواه من هم  پرتقالی و سیاه و سفید است.  از تنها  چیزی که بدم

 

میاد  دروغ  و خیانت است .  ماشین  دلخواه من هم PRADO است .  بیشتر هم به فکر این

 

هستم  که برای  خودم بتوانم  دوست های  بیشتر پیدا کنم .

 

 

موفق و معین باشید  .                   خدا نگهدار .

خداایا


پروردگارا!

با من بمان، که ظلمت شب از راه می رسد، وقتی که هیچ یاوری نیست و

آسایش گریخته است

خدایا! ای یاور بی کسان با من بمان!

در هر لحظه به حضور تو نیازمندم.

چه چیزی جز لطف تو می تواند ترس ها را در هم بشکند؟

چه کسی جز تو می تواند راهنما و پناه من باشد؟

در روزهای ابری و آفتابی با من بمان!

از هیچ دشمنی نمی هراسم، چون تو در کنار منی

آنجا که تو هستی اشک ها سوزنده نیستند، مرگ هم تلخ نیست

خدایا ! اگر با من بمانی ، همیشه پیروزم.




خدایا !

در آستانه کار خطیری قرار دارم

با این که تلاش کرده ام

اما قلبم آکنده از بیم است .

نگرانی ،باختن نیمی از نبرد است ،

تشویش ، نیروی ذهن را می سوزاند

و این گونه نمی توان مفید بود


خدایا !

یاریم ده تا مشوش نباشم

و نجوا کنم :

زورق من کوچک است

خدایا ، به تو توکل می کنم

و همه چیز خوب پیش می رود .

خدایا ، به تو اعتماد میکنم

و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

یاریم ده تا مشوش نباشم