طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

عشق واقعی

سلام اول :دلم تنگ شده واسه همتون واسه وبلاگم باور کنید راست می گم. دوم:شرمندم واقعا شرمندم که تو این مدت بهتون سر نزدم جبران می کنم (البته سعی می کنم) سوم:اومدم .آره اومدم که بنویسم ولی نه از عشقی که یا نابود می شه یا نابود می کنه. اومدم با یه دنیا حرف ،حرف حساب ها... همونطور که گفتم می خوام از عشق بنویسم ولی نه از عشقای فانی از عشقای واقعی شاید همه بگن عشقی که من به فلانی دارم واقعیه ولی دوست من خودتم می دونی که داری سر خودت کلاه می زاری. این چه عشقیه که وقتی با همید دلت پر و داغونه دلهره داری که میمونه یا میره تا وقتی که هست هزار تا دردسر وقتی که نیست غم نبودنش آآآآآآآآی خدا جون اینا چرا سر خودشون کلاه می زارن یه خورده اینارو هوشیار تر کن.من که سرم به سنگ خورد من از اول عاشق بودم و هنوزم عاشقم ولی این عشق من واقعیه واقعیه نه از بین میره نه فانیه خیلیم منو دوست داره منم که جونمو واسش می دم ولی هر کاری کنم نمی تونم محبتاشو مهربونیاشو جبران کنم .اینو می دونم که من لیاقتشو ندارم چون اونی نبودم که می خواسته ولی با این همه بدی های من بازم داره به من لطف می کنه ومحبتاش نسبت به من کم نشده .درسته من لیاقتشو ندارم ولی تمام تلاشم رو می کنم که لایق بشم .سخته ولی ممکن. حتما تا حالا متوجه شدین که معشوق من همون معبود منه همون خدای همیشه مهربونه در سته بعضی وقتا چیزی رو که دوست دارم بهم نمیده ولی بازم عاشقانه شکرش و بجا میارم چون می دونم و یقین دارم یه حکمتی تو کارش هست . من اعتقاد دارم خدا هر چیز خوبی که به ما میده اون رحمتشه ولی اگه چیزی که دوست داریم بهش نمی رسیم یا با مشکلی بر می خوریم اون حکمته خداست .و ما آدما خیلی کوچیک تر از اونیم که بخوایم به حکمت خدا پی ببریم. خوب دوستای من اگه بخوام از خدا و خوبی هاش بگم باید هزار تا رمان بنویسم (خیلی بیش تر از این حرفا) ایشالا تو مطالب بعدی بازم می گم. خوب گلای من، من تصمیم گرفتم .درمورد عشقای واقعی بنویسید اولی خدا جونمه تصمیم گرفتم در مورد وطنم هم بنویسم . چون از بچگی رو وطنم تعصب خاص داشتم. گفتم وطنم یاد یه جوک افتادم به یارو می گن با وطنم جمله بساز میگه من رفتم حمام وتنم را شستم بهش میگن با ط دسته دار باید بگی اینجوری غلطه می گه اتفاقا با طی دسته دار تنمو شستم .(بهم نگید بی مزه خوب یهو یادم اومد). به امید موفقیت و عاقبت به خیری هممون. تا بعدهمتونو به عشقم میسپارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:27 http://www.shamevojood.blogsky.com/#

سلام
من شما رو لینک کردم
من آپم خوشحال می شم به من سر بزنی
بای بای

الهام یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 http://www.shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
خوب هستید اپتون زیبا بود خوشحال می شم به من هم سری بزنید به امید موفقیت
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد