طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

طلوع غم غروب عاشقان

وبلاگ مورد نظر مربو ط اشکان وکاظم و عرشیا است

عکس نویسنده و مدیر وبلاگ

دوستان عزیز   این عکس من با دوستانم است  .

من  این پیراهن و شلوار سفیده هستم  مو های من بلند است  .

و پهلوی من  دوستم با تی شرت سبز  است .

نظرات 3 + ارسال نظر
NASA_AKA چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:04 http://WWW.IRAN-NASA-ASTRONOMY.BLOGSKY.COM

سلام
امیدوارم خوب باشی
عکسی که گذاشتی که دیده نمیشه
شعرهای قشنگی بودن
منم آپم یه سربیا

? دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:07

سلام دوست عزیز امید وارم موفق باشی ولی خدایش این چیه راه انداختی تو هم بیکاری برو یه وبلاگ درست راه اندازی کن یه زمانی ماهم وبلاگ نویس بودیم با وبلاگی امار بالای 15000عزیز

سلام عزیز اگر امکان داره من را راهنمایی کنید در حرثه وبلاگ نویسی و ترقی وبلاگ بنده

ثریا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:56

سلام عزیز وبلاگ خوبی دارید و هم خیلی خوش تیپ هستید من که عاشق شما شدم میشه شماره تلفن تون را بدهید من از تهران مزاحم میشوم و حاظرم اگر اجازه بدهید بیام بوشهر به دیدن شما
دوستتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد